fff
سوییت زمینی

سوییت زمینی

سلام، ما در سوییت زمینی به مدت بیشتر از 2 سال هست که دستور پخت های سیب زمینی شیرین رو توی رستوران ها و کافه های مختلف امتحان کردیم. الان وقتشه که بهترین دستور پخت هامون رو باهاتون به اشتراک بذاریم! راستی حتما نظرتون رو در مورد این دستور پخت پایین صفحه بگید. لحظه های زندگیتون به شیرینی سیب زمینی شیرین :)

سیب زمینی شیرین و دیابت

دسترسی سریع

سیب زمینی شیرین، یک گیاه بسیار لذیذ و خوشمزست که به دلیل وجود ارزش غذایی بالا،  برای درمان و کنترل بسیاری از بیماری‌ها مفیده. برای بیماران دیابتی این سوال وجود داره که آیا سیب زمینی شیرین برای بیماری دیابت مناسب هست یا نه؟ جواب ما به طور کلی اینه که بله! سیب زمینی شیرین برای بیماران دیابتی مفیده اما به طور جزئی باید به جوانب مختلف این موضوع بپردازیم.
شما ممکنه در جایی انواع مختلفی از سیب زمینی شیرین رو مشاهده کنین که برخی از اون‌ها برای شما به عنوان یک بیمار دیابتی مفیدتر از بقیه هستن. آگاهی نسبت به شاخص گلیسمی سیب زمینی شیرینی که مصرف میکنین به شما کمک میکنه که بدونین آیا این نوع از سیب زمینی شیرین برای شما مفید هست یا نه. شاخص گلیسمی یک معیار مهم در غذاهایی هست که دارای کربوهیدرات هستن. این عدد نشان‌دهنده تأثیر یک غذا بر روی قند خونه.

نگاهی به خواص کلی سیب زمینی شیرین

همونطور که اشاره شد، سیب زمینی شیرین یک غذای بسیار مغذی برای همه افراده. شاخص گلیسمی سیب زمینی شیرین نسبت به سیب زمینی معمولی بسیار کمتره اما در عین حال، سیب زمینی شیرین مملو از کربوهیدرات هست. به همین خاطر افراد دیابتی با خیال راحت میتونن این ماده غذایی رو مصرف کنن. حتی انواعی از سیب زمینی شیرین وجود دارن که برای افراد دیابتی نه تنها مضر نیستن، بلکه مفید هم هستن. اگه دارای دیابت نوع 2 هستین، این نکته رو باید بدونین که سیب زمینی شیرین برای بهبود بیماری شما کمک کننده هست. سیب زمینی شیرین به طور معمول دارای این مواد غذایی هست:

  • ویتامین A به شکل بتا کاروتن
  • پروتئین
  • فیبر
  • کلسیم
  • اهن
  • منیزیم
  • فسفر
  • پتاسیم
  • فلز روی
  • ویتامین سی
  • ویتامین B-6
  • فولات
  • ویتامین K

تأثیر انواع سیب زمینی شیرین بر روی دیابت

سیب زمینی شیرین نارنجی

در مقابل سیب زمینی معمولی، سیب زمینی شیرین فیبر بیشتری داره که باعث میشه شاخص گلیسمی کمتری داشته باشه. این‌ها همه نشون میده که سیب زمینی شیرین نارنجی برای بیماران دیابت مفید هست. مطالعاتی نشون دادن که سیب زمینی شیرین نارنجی آبپز نسبت به پخته شده شاخص گلیسمی کمتری داره.

سیب زمینی شیرین بنفش

سیب زمینی شیرین بنفش نسبت به سیب زمینی شیرین نارنجی شاخص گلیسمی پایینتری داره. یک نکته دیگه‌ اینه که نوع بنفش سیب زمینی شیرین دارای آنتوسیانین هم هست. آنتوسیانین یک نوعی از ترکیبات پلی فنیک هست که با بهبود مقاومت نسبت به انسولین، از چاقی و نوع دو دیابت جلوگیری میکنه.

سیب زمینی شیرین سفید (ژاپنی)

سیب زمینی شیرین سفید دارای کایاپو هست. تحقیقات نشون داده که این ماده در سیب زمینی شیرین میتونه به کنترل دیابت کمک کنه. این ماده همچنین به کنترل کلسترول هم کمک میکنه.

همونطور که دیدین، سیب زمینی شیرین برای کنترل و مدیریت دیابت بسیار مفید و موثره. شاخص گلیسمی پایین باعث میشه این سبزیجات لذیذ بتونه به عنوان یک عنصر مهم در برنامه غذایی بیماران دیابتی قرار داشته باشه. اگه به این نتیجه رسیدین که سیب زمینی شیرین رو به برنامه غذاییتون اضافه کنین، بقیه کارا رو به ما بسپارین. ما میتونیم سیب زمینی شیرین رو به راحتی به دست شما برسونیم تا از این ماده غذایی به خوبی استفاده کنین. پس بجنبین و سفارشتون رو در سوییت زمینی ثبت کنین!

شما رو دعوت میکنیم تا 6 خواص  مهم سیب زمینی ویژه رو هم مطالعه کنید تا بیشتر با خواص این نوع سیب زمینی آشنا بشین البته ما در این مقاله به صورت خلاصه به شما میگیم ولی خودتون میتونید اطلاعات کامل رو به صورت کامل تر از طریق مقاله به دست بیارید.

  1. تقویت عملکرد مغز
  2. تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با عوامل میکروبی
  3. سیب زمینی شیرین سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن
  4. بهبود سلامت بینایی
  5. پیشگیری از سرطان
  6. بهبود عملکرد و سلامت روده

همین الان سفارش بده

با توجه به این همه خواص مختلف که سیب زمینی شیرین داره 

حتما شما میخواید بدونین که چطوری باید سیب زمینی شیرین رو تهیه کنید .

جهت خرید سیب زمینی شیرین همین جارو کلیک کنید .

اولین نفر باشید!

با دنبال کردن سوییت زمینی در اینستاگرام، میتونید اولین نفری باشید که از
تخفیفات عالی و دستور پخت های جدید به همراه ویدیو اونا، خبردار میشه!

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
Sold Out!

کوچولو پک (۱کیلوگرم)

۱,۵۰۰,۰۰۰ریال

Sold Out!

میکرو پک

۸۷۵,۰۰۰ریال

    متأسفیم ، برچسب وارد شده شما معتبر نیست!

2 دیدگاه دربارهٔ «سیب زمینی شیرین و دیابت»

من فکر میکردم سیب زمینی شیرین سیب زمینی دستکاری شده است الان فهمیدم به مراتب مفید تره سیب زمینی شیرینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پانزده =

اگه منتظر فصل حراج نشستی، کافیه ایمیلت رو برای ما ارسال کنی تا از شروع فصل مطلع بشی!

تمامی حقوق وبسایت سوییت زمینی متعلق به ماست!

× سوال داری؟