سیب زمینی شیرین و لاغری
سوییت زمینی

سوییت زمینی

سلام، ما در سوییت زمینی به مدت بیشتر از 2 سال هست که دستور پخت های سیب زمینی شیرین رو توی رستوران ها و کافه های مختلف امتحان کردیم. الان وقتشه که بهترین دستور پخت هامون رو باهاتون به اشتراک بذاریم! راستی حتما نظرتون رو در مورد این دستور پخت پایین صفحه بگید. لحظه های زندگیتون به شیرینی سیب زمینی شیرین :)

سیب زمینی شیرین و لاغری+ ۵ خاصیت آن

دسترسی سریع

سیب زمینی شیرین علاوه بر خواص بی نظیری که دارد؛ در لاغری هم بسیار موثر عمل می کند و می توان آن را در رژیم غذایی ورزشکاران وارد کرد. در این مقاله از سوییت زمینی به بررسی سیب زمینی شیرین و لاغری می پردازیم.

سیب زمینی شیرین و لاغری

سیب زمینی شیرین مملو از فیبر خوارکی هست که با ایجاد یک ژل توده مانند در شکم شما باعث کاهش وزن میشه. این عامل باعث میشه شما زودتر احساس سیری کنین و در نتیجه کمتر سراغ پرخوری برین. علاوه بر این، فیبر میتونه باعث افزایش حرکت روده  و ایجاد باکتری‌های مفید در بدن بشه. همچنین باعث بهبود متابولیسم بدن، هضم و در نتیجه کاهش وزن بشه.

سیب زمینی شیرین و کربوهیدرات

سیب زمینی شیرین و فیبر

هیچ وقت نباید از کربوهیدرات ساده گذر کنید؛ حتی اگه به دنبال کاهش وزن باشین. کربوهیدرات به بهبود عملکرد روزانه شما کمک بسیار زیادی میکنه و اگه بدن شما به اندازه کافی از این ماده نداشته باشه، قطعا در عملکرد روزانه دچار اختلال میشه. هر 300 گرم سیب زمینی شیرین، 58 گرم کربوهیدرات داره که 8.25 درصد اون مربوط به کربوهیدرات‌های پیچیده هست.

 شاخص گلیسمی پایین سیب زمینی شیرین

مملو از آنتی اکسیدان بودن

گلیسمی رتبه بندی کربوهیدرات‌های موجود در مواد غذایی هست که به میزان گلوکز ناشی از مصرف اون در بدن بستگی داره. مواد غذایی که گلیسمی بالایی دارن، میتونن باعث افزایش قند خون بشن. مقادیر زیاد چنین غذاهایی باعث ایجاد مقاومت انسولین و افزایش خطر ابتلا به انسولین نوع 2 بشن. اگرچه سیب زمینی شیرین طعم شیرینی داره، اما گلیسمی اون پایینه. به همین خاطر شما میتونین بدون نگرانی از این ماده مغذی بهره ببرین.

فراوانی آب در سیب زمینی شیرین

کمبود آب بدن میتونه باعث کاهش متابولیسم بدن بشه و مصرف سیب زمینی شیرین کمک میکنه تا میزان آب بدن شما به حد متعادل برسه و متابولیسم بدن شما فعالیتش رو با قدرت از سر بگیره! هیدراته بودن مانع تجمع چربی در بدن میشه و به همین خاطر، PH رو متعادل میکنه و باعث میشه سموم بدن شما هم دفع بشه.

مملو از آنتی اکسیدان بودن

سیب زمینی شیرین مملو از آنتی اکسیدان‌های مختلف مثل سوپراکسید روی، کاتالاز و اسپورامین ها هست. این آنتی اکسیدان‌ها از بدن شما در برابر التهاب محافظت میکنن که نتیجه اون کاهش وزن شماست.

بهترین حالت مصرف سیب زمینی شیری برای کاهش وزن چیه؟

بهترین حالت مصرف سیب زمینی شیری برای کاهش وزن چیه؟

متأسفم اما حالت سرخ کرده سیب زمینی شیرین احتمالا بهترین راه استفاده از این گیاه برای کاهش وزن نیست! سرخ کردن سیب زمینی شیرین و اضافه کردن مود پرکالری مثل بیکن کالری زیادی به سیب زمینی شیرین اضافه میکنه که میتونه از کاهش وزن شما جلوگیری کنه. آب پز کردن و کبابی کردن بهترین راه استفاده از سیب زمینی شیرین در برنامه لاغری شماست. اما اگر قصد دارین که سیب زمینی شیرین رو به صورت سرخ کرده مصرف کنید و از اون لذت ببرین پیشنهاد میکنیم حتما سری به مقاله طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده بزنین!

دارچین ادویه‌ای هست که به تعادل سطح قند خون بدن شما کمک زیادی میکنه و ولع خوردن غذا رو کاهش میده. ترکیب سیب زمینی شیرین و ورزش برای کاهش وزن شما بسیار مناسب خواهد بود. شما میتونین غذاهای سالم و مختلفی رو به کمک این دو ماده غذایی آماده کنین بدون این که کاهش وزن شما به خطر بیوفته.

سخن پایانی

همونطور که دیدین، سیب زمینی شیرین برای کاهش وزن یک گزینه فوق‌العادست و باید حتما در برنامه لاغری شما قرار داشته باشه. پس عجله کنین و سفارش خودتون رو هرچه زودتر ثبت کنین تا ما بتونیم این ماده غذایی مفید رو هرچه زودتر به دست شما برسونیم! کافیه که کلیک کنید: خرید سیب زمینی شیرین!

اولین نفر باشید!

با دنبال کردن سوییت زمینی در اینستاگرام، میتونید اولین نفری باشید که از
تخفیفات عالی و دستور پخت های جدید به همراه ویدیو اونا، خبردار میشه!

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
Sold Out!

کوچولو پک (۱کیلوگرم)

۱,۵۰۰,۰۰۰ریال

Sold Out!

میکرو پک

۸۷۵,۰۰۰ریال

    متأسفیم ، برچسب وارد شده شما معتبر نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 6 =

اگه منتظر فصل حراج نشستی، کافیه ایمیلت رو برای ما ارسال کنی تا از شروع فصل مطلع بشی!

تمامی حقوق وبسایت سوییت زمینی متعلق به ماست!

× سوال داری؟