روش درست کردن چیپس سیب زمینی شیرین
سوییت زمینی

سوییت زمینی

سلام، ما در سوییت زمینی به مدت بیشتر از 2 سال هست که دستور پخت های سیب زمینی شیرین رو توی رستوران ها و کافه های مختلف امتحان کردیم. الان وقتشه که بهترین دستور پخت هامون رو باهاتون به اشتراک بذاریم! راستی حتما نظرتون رو در مورد این دستور پخت پایین صفحه بگید. لحظه های زندگیتون به شیرینی سیب زمینی شیرین :)

چیپس سیب زمینی شیرین (دستور پخت کامل)

دسترسی سریع

چیپس تکه هایی از سیب زمینی است که بسیار نازک برش داده شده و سپس سرخ یا پخته شده تا ترد شود. این غذا به یک غذای محبوب در سر تا سر جهان تبدیل شده است و بسیاری از کشور ها دیدگاه منحصر به فرد خود را در مورد چیپس سیب زمینی دارند که ترکیبات و طعم دهنده های منطقه ای را در خود جای داده.

مواد اصلی تشکل دهنده چیپس، سیب زمینی می باشد، اما چرا دستور پخت این خوراکی بسیار محبوب و خوشمزه را با یک سبزی مشابه از خانواده سیب زمینی امتحان نکنیم که مقوی تر و غنی از مواد معدنی و ویتامین می باشد؟

چیپس سیب زمینی شیرین خانگی بسیار خوشمزه و راحت است و فقط با تعداد انگشت شماری از مواد درست می شود. به طور خلاصه مواد لازم برای درست کردن چیپس سیب زمینی شیرین شامل سیب زمینی شیرین، روغن زیتون و ادویه جات می باشد. می توانید آن ها را با سس خانگی مورد علاقه خود سرو کنید. ما دوست داریم در سوییت زمینی آن ها را با سس آیولی پاپریکا دودی خانگی سرو کنیم – این سس شگفت انگیز است و ترکیبی عالی با سیب زمینی شیرین می سازد.

سیب زمینی شیرین یکی از مواد اصلی در یخچال ما در پاییز است. نه، این حرف با فراموش کنید، آن ها در تمام سال غذای اصلی هستند! اما ما در پاییز بیشتر با سیب زمینی شیرین طبخ می کنیم. برخی دیگر از دستور العمل های مورد علاقه سیب زمینی شیرین ما که اخیرا مجبوبیت زیادی پیدا کرده اند را می توانید در بخش دستورالعمل های سوییت زمینی پیدا کنید.

طرز تهیه چیپس سیب زمینی شیرین پخته

چیپس خشک سیب زمینی شیرین

این دستور تهیه چیپس سیب زمینی شیرین بسیار آسان است و چیپس ها بسیار خوشمزه هستند !

سیب زمینی های شیرین را پوست گرفته و به ورقه های نازک برش دهید. آن ها را آغشته به روغن زیتون بکر و ادویه جات کنید. در فر از قبل گرم شده با دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 20 دقیقه تفت دهید و یک بار بچرخانید. برای راهنمایی در مورد تهیه بهترین چیپس سیب زمینی شیرین، ادامه مقاله همراه ما باشید.

چگونه چیپس سیب زمینی شیرین را ترد کنیم

برای ترد کردن چیپس سیب زمینی شیرین از چاقوی بسیار تیز استفاده کنید تا سیب زمینی شیرین را تا حد امکان نازک برش دهید. همچنین مطمئن شوید که آن ها را به جای دمای پایین، در دمای بالا تفت دهید. برای نکات بیشتر در مورد تهیه بهترین چیپس پخته شده، به بخش زیر مراجعه کنید.

فصل سیب زمینی شیرین

چه مدت آن ها دوام خواهند آورد

این چیپس ها می توانند حدود 1-2 هفته در یک ظرف در بسته دوام بیاورند.

چگونه آن ها را سرو کنیم

می توانید این چیپس سیب زمینی پخته را با چند دیپ یا سس خوشمزه سرو کنید. برخی از موارد مورد علاقه ما عبارتند از:

  • پاپریکا دودی آیولی
  • سس خردل افرا
  • دیپ چیپوتل

5 نکته برای بهترین چیپس سیب زمینی شیرین

درست کردن چیپس با سیب زمینی شیرین
  • از چاقوی بسیار تیز استفاده کنید تا برش های سیب زمینی شیرین را به طور مساوی برش دهید.
  • سیب زمینی شیرین را تا حد امکان نازک برش دهید (ضخامت 1/8 اینچ) تا پتانسیل ترد شدن را به حداکثر برسانید! (ماندولین وسیله ای است که می توانید استفاده کنید و کار ها را بسیار آسان می کند و اطمینان حاصل می کند که برش های شما به طور مساوی برش داده شده است.)
  • ورقه پخت را بیش از حد شلوغ نکنید. برش های سیب زمینی شیرین را در یک لایه یکنواخت پهن کنید و اطراف هر برش را خالی بگذارید. وقتی مواد زیادی روی یک ورقه پخت قرار می ‌گیرند، گرمای ورقه زیر غذا محبوس می‌ شود و بخار ایجاد می ‌کند و برش‌ های سیب ‌زمینی شیرین به جای ترد شدن، نرم می ‌شوند.
  • کباب کردن داغ و سریع، به جای پخت کم و طولانی. آن ها را به جای اینکه مدت طولانی تری در دمای پایین تری بپزید، حدود 20 دقیقه در طبقه وسط بپزید. پخت طولانی و کم (مثلاً 375 درجه فارنهایت یا کمتر) باعث ایجاد سیب زمینی شیرین لطیف می شود، اما هرگز ترد نیست.
  • چند دقیقه کمتر یا بیشتر. بسته به ضخامت برش ها و قدرت فر شما، اگر خیلی نرم به نظر می رسند یا شروع به سوختن می کنند، ممکن است لازم باشد آن ها را چند دقیقه بیشتر یا کمتر بپزید. آن ها را با دقت تماشا کنید زیرا می توانند به راحتی بسوزند.
  • بعد از اینکه چیپس های سیب زمینی شیرین را از فر خارج کردید، اجازه دهید حدود 10 دقیقه روی توری خنک کننده خنک شوند.
6 مورد از خواص بی نظیر سیب زمینی شیرین

سخن پایانی

با سیب زمینی شیرین خوراکی های بی نظیری میشه درست کرد! فقط کافیه که سیب زمینی شیرین تازه داشته باشید تا بتونین با خوراکی های خوشمزه اتون رو با خیال راحت درست کنید. برای تهیه سیب زمینی شیرین می تونید از سوییت زمینی کمک بگیرید.

اولین نفر باشید!

با دنبال کردن سوییت زمینی در اینستاگرام، میتونید اولین نفری باشید که از
تخفیفات عالی و دستور پخت های جدید به همراه ویدیو اونا، خبردار میشه!

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
Sold Out!

کوچولو پک (۱کیلوگرم)

۱,۵۰۰,۰۰۰ریال

Sold Out!

میکرو پک

۸۷۵,۰۰۰ریال

    متأسفیم ، برچسب وارد شده شما معتبر نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

اگه منتظر فصل حراج نشستی، کافیه ایمیلت رو برای ما ارسال کنی تا از شروع فصل مطلع بشی!

تمامی حقوق وبسایت سوییت زمینی متعلق به ماست!

× سوال داری؟